torsdag 1 januari 2009

Årsbokslut 2008...


...från modellbyggarbordet...

Jag har funderat på om jag verkligen ska exponera min konstiga hobby för alla er som aktivt och entusiastiskt följer bloggen men kommit fram till att det vore sorgligt att undanhålla er dessa konstverk!

Fyra färdigbyggda modeller är världsrekord för Magnus vad gäller de senaste tjugo åren. Nyårslöftet inför 2009 är sju färdiga. För den som vill allmänbilda sig lite så har jag naturligtvis inkluderat lämpliga länkar för vidare studier!


En engelsk Phantom




Och till slut en Canberra

2 kommentarer:

thomas meldert sa...

Snygga modeller. Jag är speciellt förtjust i Phantomen och Messerschmidten. Jag byggde dessa själv på 70-talet.

Magnus sa...

Tack för kommentaren Thomas! Det är aldrig för sent att börja limma och måla på nytt!

Hälsningar

Magnus