söndag 27 juni 2010

En Spitfire...

...är alltid en Spitfire. Två Spitfire är naturligtvis dubbelt så bra!
Bertil Gerhardt på kort final med Biltemas Spitfire Mk XVIII...

...tätt följd av Pär Cederqvist i deras Mk XVI.

Huven öppen ifall något obehagligt skulle inträffa, dessutom ser man bättre eftersom man kan höja sätet lite extra då!

Fotografernas favoritvinkel. Jag har aldrig påstått mig vara nyskapande på något sätt...

Och så den andra maskinen. Kolla in Griffon-bulorna på nosen, urläckert!

Man ska ALDRIG åka från en flyguppvisning before the fat lady sings! Den här gången sjöng hon riktigt vackert för mig och tre andra tappra som stannat kvar i duggregnet!

Jag vet att jag är fånig men det här är otroligt vackert!



1 kommentar:

Anonym sa...

Snygga bilder men jag tycker att de har misslyckats med vädringen d.v.s. för lite post-shading.

/Göran